۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است

محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است

شهرکرد- مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه های مواصلاتی در استان بازگشایی شده است، گفت: وضعیت فنی راه های روستایی مناسب نیست.

خسرو کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه گردنه «چری»، «شاه منصوری» و «تاراز» در کوهرنگ بازگشایی شده است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است و تردد به صورت عادی جریان دارد.

وی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت راه‌های روستایی، عنوان کرد: تعداد زیادی از راه‌های روستایی در شهرستان کوهرنگ خاکی است و این مسئله موجب می‌شود با کمترین بارش مردم در این مناطق برای تردد دچار مشکل شوند.

مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری یا اشاره به مسدود بودن گردنه «عسل کشان»، تصریح کرد: با شروع فصل بارش این گردنه در استان مسدود و راه ارتباطی منطقه «موگویی» قطع می‌شود.

کیانی به ورود سامانه بارشی به استان اشاره کرد و گفت: قبل از ورود هر سامانه بارشی شرایط بررسی و برنامه ریزی لازم انجام می‌پذیرد که بر این اساس به گروه‌های امدادی و راهداری اعلام آماده باش می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل بارش کلیه راهداری‌ها و تیم‌های امدادی ثابت در استان در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: در صورت ورود سامانه بارشی شدید به استان تیم‌های سیار برای خدمت رسانی به مردم در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5415194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha